امدم
 
ترانه های من
 
 

 

                آمدم

 

                    آمدم      تنهایی      دیروز      تو     درمان    کنم

بی صدا  در  عشق  تو  تنها  و  سرگردان    شدم

                    آمدم  واژه  شوم   انجا  که   هیچ   حرفی   نبود

ناگهان    چشمان   تو    قلب   مرا   از   من  ربود

                    آمدم    تا   راه   ازادی    از    ان    زندان  شوم

راه  خود  گم کردم  و  در  یاد   تو  ویران  شدم

                   آمدم     ارامش      طوفان       روئیایت       شوم

در  میان    موج     روئیا     غرق   دریایت    شدم

                   آمدم    سدی   شوم   در   پیش   اشک  دیده ات

سد   چشمانم   شکست   از  دوری  هر  خنده ات

                   آمدم   تا   شعر   غمهای    تو     را     پنهان    کنم

شاعر   شبهای   مستی   در    دل     باران    شدم

                   آمدم   نوری   شوم    در    ظلمت   و   بی تابیت

گم   شدم   در  چشم   تو    در   ارزوی    دیدنت

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 6 مهر 1390برچسب:, :: 14:10 :: توسط : محمد کاظمی

درباره وبلاگ
در دنیا یک راه وجود دارد و ان راه راستی است. زرتشت
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ترانه های من و آدرس khakestareazadi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 172
بازدید کل : 81268
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1