مسافر
 
ترانه های من
 
 

 

          مسافر

 

            هر   انچه   در   سرم   بود   از  عشق   با   تو   گفتم

شرح     جدایی  ام    را     از     سرنوشت     شنفتم

            مقصود    من    تو    بودی    من   به   کجا   رسیدم

راهم    سیاه    و   فانی    در    بخت    بد     دویدم

            جز    رنگ     ناز    چشمت    رنگی    دگر    ندیدم

صد    ناز   و   صد   کنایه    از   این   زمانه   چیدم

           من   یک   مسافر   و   تو   چشم   انتظار   من   باش

هر   لحظه  از   سفر   را   یک   نامه   یار  من   باش

           تا    لحظه ی    رسیدن    تصویر    ذهن    من   باش

ای     اسم    تو    شروعم    پایان    راه     من    باش

           من   خلوتم   هیاهوست   در   فکر    چشم    اهوست

یک شب  به صبح  ندیدم گویی  طلسم  و جادوست

           با     اینکه     در     عذابم     از     دوریت      مذابم

ملک   جهان   و   هستی  گر  بی  تو  است  نخواهم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 6 مهر 1390برچسب:, :: 14:25 :: توسط : محمد کاظمی

درباره وبلاگ
در دنیا یک راه وجود دارد و ان راه راستی است. زرتشت
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ترانه های من و آدرس khakestareazadi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 170
بازدید کل : 81266
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1